Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 101
Pokaż wszystkie komentarzeUżytkuję R1 ( RN-01 2000 R ) od dwóch sezonów. Jeden werdykt ciśnie mi się na usta - bardzo dobry motocykl ! Nie miałem z nim żadnych problemów ! Co do niektórych komentarzy, że" owe R1 są awaryjne i mają kiepskie skrzynie" to szyderczo śmieje się niektórym w twarz. Pokażcie mi motocykl, którego skrzynia wytrzyma "pakowanie" dwójki na chama przy jeździe na kole... No proszę mi pokazać taki motocykl. P.S. jak ktoś nie potrafi zmieniać biegów to zapraszam do lektury o nauce jazdy, a nie "wieszać psy" na motocyklu o którym nie ma bladego pojęcia... Co do silnika to jest cholernie mocny. Koniec, kropka. Nawet jak na dzisiejsze standardy to daję radę! Zawieszenie dla mnie to rewelka. Ale wymaga odpowiedniego wyregulowania. Aha, i należy dbać o przednie zawieszenie. To sport czystej krwi i wszelkie odłożone czynności serwisowe ( mówię o przednich lagach ) będzie skutkować tym, że moto będzie się gumowo prowadzić. Po tym motocyklu po prostu czuć, że coś jest nie tak i trzeba się tym zająć. Spalanie ? Mnie to akurat nie interesuje, ale powiem, że jeśli masz wstrzemięźliwość leniwca to zrobisz ponad 300 km na zbiorniku... Jeździłem nią turystycznie, z kompletem sakw i mogę powiedzieć, że jest wygodna. Polecam szybę z garbem, bo seryjna to... bez komentarza lepiej. Robiłem dziennie po 600 - 700 km. Tyłek mi nie odleciał, więc jest OK. Jeśli czujecie, że moto straciło jakieś 20 - 25% mocy to zerknijcie na zawór exup. Wymaga regulacji - służą do tego dwie linki. Na forum jest pełno informacji na ten temat. A cały proces regulacji trwa chwilę. Mam na liczniku ponad 50 tys. km i na tym na pewno się nie skończy. Polecam doświadczonym motocyklistom, którzy wiedzą jak dbać o sprzęt. A odwdzięczy się bezawaryjnością. Ale to dotyczy wszystkich motocykli, więc Ameryki nie odkryłem. Pozdrawiam i do zobaczenia w sezonie 2011 :)
OdpowiedzZgadzam się z opinią w 100% bo sam posiadam 2001 na gaźniku a kupowałem gdy miała roczek :) i mogę powiedzieć że jeśli tylko nie zaniedbuje się wymian płynów i ogólnie dbasz żeby wszystko było ok. od strony mechaniki To nie ma z R1 żadnych problemów, a przynajmniej ja nie miałem i doskonale służy mi do tej pory :)). I na pewno już do końca eksploatacji zostanie u mnie, po co zmieniać jak wiem co mam a mocy jej nie brak ;)
Odpowiedz